" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Wednesday, April 27, 2011

Yeay dah dapat projek

status saya skang.....

sudah memasuki fasa 1 kesibukan.

sebab projek utk tahun ni dah approved....

insyaAllah development dijangka bermula on mei...

skang tgh menyetelkan report dot net jugak...

penambahbaikan yg user mintak dr pojek dot net yg lepas....

tp agak fenin la jugak bg saya nak melakukan penambahbaikan tu...

sebab saya sambung kerja orang lain...

bukan dari a kerja saya....

so kena study n faham betul2 dulu.....

dianya programming structure..

dah la stored procnya panjang berjela...

no wonder la spnya memerlukan premier support dr pihak microsoft....

logiknya pong berbeza sket ngan saya....huuhuuhuh

janji ngan pn bos nak siapkan ari jumaat ni...

arap by esok boleh setel sema ni....

ari tu ding dong la jugak lebih kurang sebulan...boring jer....

sebab projek lom approved...

now dah dapat....

n have to proceed n work hard for neu project ni....

neu project n neu spirit!!!!

n mamahakims boleh buat!!!!!

chaiyok!!!!!!
posted by Mama Hakim @ 5:27 PM  

1 Comments:

At April 28, 2011 at 12:57 PM , Blogger Qmie Za said...

  syok betul orang keje buat projek.. iskk.. iskk.. tahniah...

good luck.. :)  

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home