" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Saturday, September 4, 2010

Berbuka @ Sri Wangsa

majlis berbuka puasa di restoran sri wangsa

bersama semua keluarga saya di terengganu...

sabtu 28/8/2010....

iman n ibunya...my sis in law...

abg naim n hakim


hakim n papanya...



tok man....mamanya pak sedara belah ayah....
haziq....si cucu sedara mama...
kakak...anak sedara mama...

amsyar pakai kopiah atuk

antara para jemputan yang hadir..

kami semeja ngan famili aimat....


amsyar yang mula nak buat peel....


famili mak ngahnyer....


anak2 aiteh...
nabiha n jalal...


anak aiteh jugak ni....
husna....

famili aihim....
baca doa buka poser....

incik papa...salah sorang penaja bersama...


aiteh n mak ngah..
aiteh....the planner...
n selaku penaja bersama....

abg mad n haziq....


wa meriahnya......
yer la anak beranak ramai..
terpaksa booking 5 biji meja semanya...huuhuh..
kakak2 iparku....
dan dibelakang sana....si baju biru...aihim.....
salah seorang penaja bersama jugak..
tqvm....
plan asal nak berbuka di hotel sri malaysia kuala terengganu..
tp terpaksa dicancel oleh siplanner..
mama pong tatau atas sebab apa...
dan tarikh asalnya makan2 is 30 ogos...
tp dicancelkan jugak...
anyway...tqvm bebanyak abg lie..
sudi uruskan majlis makan2 adik beradik kita kat ganu...
walaupong tak cukup 9 beradik kita ari tu..
kita 5 beradik jer ari tu....
tp dah cukup meriah...
(famili ailong, famili makteh n aicik...n famili mak de tak der....tak blk kg..)
insyaAllah dah sema ada kat kg nanti..
kita arrangekan lagi..
insyaAllah ada rezeki....:)
psst: baru perasan..atuk tak dak dalam gambar ni...
him mu tak snapped gambo tok ke mlm tu....huuhuuhuh

posted by Mama Hakim @ 9:56 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home