" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Tuesday, August 24, 2010

Agak2 apa ni yerk...


sebelum saya masuk bercerita pesal entry ni..
korang agak citer apa saya nak ceritakan ni ekrkk...
klunya..almost hari2 saya akan jumpa kenderaan di depan tu..
agaknya kisah apa yer....????
Jawapan pada kisah di atas ialah...
itu truck membawa banduan2 ke mahkamah kuala lumpur....
untuk diadili..
dibicarakan di mahkamah....
truck yg dalam gambo tu saya rasa penjenayah hukuman berat..
sebab tgk truck dia tu...sema tertutup....
sebab dr pengamatan saya yang hari2 terserempak dgn truck ni...
ada 2 jenis truck penjenayah ni..
satu yg jenis berjaring....
maknanya...diorg bleh nampak kita kat luar ni....
n kita bleh tgk diorg.....
yg jenis ini saya anggapkan sebagai penjenayah hukuman ringan...
satu lagi jenis tertutup...
sema tak leh nampak....nampak berkotak tu jer la..
kadang2 saya tgk muka penjenayah2 tu...
sedih la jugak....
saya pong tatau kenapa mesti sedih..
tp hati saya jd sedih....


posted by Mama Hakim @ 9:30 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home