" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Monday, August 2, 2010

Pure nyer...

untuk menghilangkan keseksaan saya ptg ni..
elokla kiranya saya menulis sesuatu kat blog anak2 saya ni...
hhiihi
ari ni saya dah memulakan phase 1 sessi coding utk system baru...
design layout utk sessi URS bersama system owner
yeay...
saya suka..
sebab arahan baru dari bos saya...
sistem baru ni hendaklah dibangunkan menggunakan c# purely....
hihiihi.
maknanya tak perlu integrated ngan sharepoint...
syukur sesangat..
sebab bagi saya yang tak mahir coding ni..
sharepoint itu menyerabutkan....
menambahkan jiwa kacau..
n bikin nightmare la...
insyaAllah jumaat ni kita demo interface design dulu...
then baru masuk next phase....
tp jumaat ni saya ada projek besar ekceli..
kalau meeting jadi jugak as per scheduled..
saya dtg kija untuk miting jer la nampaknya ari tu..
lepas miting harus saya ca alif ba wau ta...
hihiih..
amik time off la terus ari tu..
pojek baik tu..
rugi woo kalau tak join...
yang ditunggu sudah tiba.....
posted by Mama Hakim @ 6:20 PM  

4 Comments:

At August 3, 2010 at 9:14 AM , Blogger Ummi... said...

  pid..projek baik punyer jumaat nih.ahhahahha sy n hubby dah apply cuti dah siap2....jommm serang...pkl 9.00am sharp dah ader depan pintu tuh hehehehe  

 
At August 3, 2010 at 4:58 PM , Blogger Mama Hakim said...

  raaaaaaaaaa..terkilan taka dapt g sogo sales jumaat ni...sebab pagi petang ada miting..huhuh..tak leh nak execuse la...pasrah ni....  

 
At August 4, 2010 at 8:25 AM , Blogger Ummi... said...

  sabarrr ekkk...sabtu pun ok gak...tp kt area baju budak2 tuh mesti dah menimbun2 dah baju semer...kene korek2 lak...  

 
At August 4, 2010 at 8:45 AM , Blogger Mama Hakim said...

  hahahah tu la ra....sure dah serabut la...target utama baju budak2 tu la...nak wat camner ne ra....terpaksa gok g ari sabtu tu..syam kata kita g berdua...anak2 tinggal umah bbsitter jerkk..hihiih..kalau g jumaat lonely la...hiihi...  

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home