" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Wednesday, January 20, 2010

Canteeeek baju mama...

korang agak skrip kat atas tu saper yang cakap erkk...
papanya atau anaknya....
yer...
semalam n ari ni...
itu la skrip yg hakim cakap kat mamanya ni..
tatau la apa motipnya...
semalam...
saya hanya la berbaju kurung pesak gantung..
kolor baju tu pong tak la menarik sgt...
ijo n black silver gitu....
tersentap gak mamanya ni masa dia ckp mcm tu...
hahaha..nak gelak pong ada....
saya tgh bersiap nak g opis
dia bleh cakap....
mama....cantik baju mama....
hhiihih...
terus saya replied balik...
ok....abang nak apa ni sebenarnya dari mama ni...
dia pong tersenyum kipunya...
ollololololo......

n ari ni pong dia cakap menda yg sama gak...
cuma scenenya berbeza..
masa tu saya baru masuk dlm keta nak bertolak ke opis la..
ari ni saya cuma berkebaya hitam n munga merah....
kebaya dedulu..zaman anak dara dulu...
tp saya suka kolor baju tu...
agak menarik la bagi saya yg suka kolor itam ni..
kalau nak compare ngan baju semalam....
saya masih tak tau apa motip dia cakap mcm tuh..
adakah...sebab dia nak bodek mamanya ni ker..
ala budak lom cukup umo 3 tahun tu pandai bodek ker??
hiihihiih.....
tp saya suka...
sebab hakim dah pandai menghargai sesuatu.....
dah pandai menyampaikan pujian untuk org terdekat.....

ekceli his 3rd besday around the corner....
coming soon on february....
hiihih...tak yah la bodek2 mama yer....
insyaAllah ada rezeki mama n papa utk celeb besday hakim tu.....
posted by Mama Hakim @ 11:05 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home