" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Sunday, June 17, 2012

Butterfly

my 1st Butterfly tshirt..
suka sangat..tantek...
tqvm for the Mr Boss kerana sponsored ini t shirt....
suka.....suka....
Brand Butterfly ni...amat sinonim dengan Ping Pong...

sabtu lepas saya mengjoinkan diri dlm Sukan 6 Penjuru opis saya...
6 penjuru sebab 6 jabatan yg masuk bertanding....
saya main ping pong wakil jabatan saya...
seronok....pestime saya join

saya main utk beregu wanita dan juga beregu campuran...
walaupun tidak menjadi juara....
good try for myself...
boleh berkenalan dengan pemain2 lain dr jabatan lain..
boleh tgk skill diorg main mcm mana....
esp team ping pong JTM semalam adalah kalah yg sangat tipis dgn team JCK n APM...
both games main sampai rubber set...
wa....sangat melekat di hati ni....
tambah2 lg...bila mana...games penentu tu adalah beregu campuran....
tensi guwe....
rasa mcm bersalah giler..teringat2 dlm tidur ni....
tp itulah hakikatnya...
mungkin tiada rezeki team kami lg utk menjadi top 3...
insyaAllah next year....
JUARA menjadi milik kami....
insyaAllah....
dan utk itu...
bermula dr semalam..
saya berazam utk turun training at least once a week!!!!
mantapkan lagi skilll!!!!!
tajamkan segala yg tumpul!!!
chayok...chayok!!!!
posted by Mama Hakim @ 5:34 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home