" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Thursday, December 1, 2011

Majlis Sanding

sambung gambo majlis sanding abg halim...

gambo 2 minggu lepas juga..

baru sempat upload hari ni....

terpaksa update hari ni juga...

sabtu ni dah kenduri sambut menantu di terengganu....

kalau tak....berlambak la entry tertunggak

dan hari ni saya adalah half day....

persiapan nak packing baju blk kg awal esok pagi..

pestime balik ngan adinda saya ni....

mak teh yg drive...

dan saya kena handle 5 heroes..

doakan perjalanan kami selamat semuanya....

dan selamat menghandle budak2 5 A tu....

Amirul, Aqil, Amirul Hakim, Aliff dan Amsyar...

nak buat mcm mana...

kenduri ari sabtu...

papa masih busy lagi di opisnya...

so kami blk dulu la...tumpang car mak teh...

insyaAllah papa blk kg ari sabtu tu juga....

k dah habis citer pesal tu...


jom layan gambar majlis sanding ari tu...

majlis sanding bermula kol 12.30 tghari...

sempat la tukar2 baju dulu lepas majlis akad nikah tu...

kitorang semeja ngan ayah man n cik de....

adinda arwah mak....

ayah man bertema purple juga...

ni meja abang ipar n abang2 saya....

abg lie in purple..

abg mie in yellow..

pagi td berbaju melayu...

tghari sempat diorg tukar baju batik....

abang "kuat" untuk kami adik beradik...

alhamdulillah kerana dikurniakan abang2 yg supportive

dan terima kasih juga kerana byk membantu adik beradik dlm apa jua keadaan..

kakanda

dan anak sedara sulung (kakak)

dan cucu sulung saya....

kami 2 beradik
bersama hand bag besar saya.....:)

kami 3 beranak...


our big boy....


disandingkan....


upacara makan beradab....


sepupu sebelah ayahanda saya ni....

spesel didatangkan khas dari kg

org kg dtg satu bas....

sema yg datang adalah...

waris terdekat sahaja...

adik beradik saya...

adik beradik abg ipar saya..

sepupu saya..

dan sepupu abg ipar shj..

nak ajak yg lain dah tak muat bas.....

abg sulung dan kakak ipar sulung...


keluarga belah pengantin lelaki...


si pengapit pengantin lelaki yg glemer sgt ari tu....

abg lukman yg hebat...

katanya hakim

belum terlambat utk mengucapkan sekalung tahniah untuk beliau...

kerana kejayaan cemerlang dalam A-Level...

syabas Lukman Hakim!!!

we're proud of you.....

persaingan yang sengit dengan pelajar caf ya nun alif..

namun ternyata kita pun boleh....

walaupun hanya 2 orang pelajar melayu yg terpilih utk program ijazah kedoktoran ke UK...

dan anda adalah salah seorang darinya....

Tahniah!!!!

diharap dapat memberi persaingan yg lebih hebat dan sihat

dan keputusan yang lebih cemerlang

on ur MBBS program sooner....

sokongan padu dari kami semua seluruh ahli keluarga...:)

kami percaya kamu boleh MAN!!!

semoga anak2 saya Amirul Hakim dan Amsyar Hakim juga menjadi seorang yg hebat dlm menuntut ilmu...

amin....


parents mempelai..


dah kepenatan tp sempat nak possing lagi....


hiihiih....abg b yg bulat.....


kami dengan sepupu sebelah arwah mak saya..

anak2 perempuan arwah mak long...

muka kami ada iras2kan...

yer la sepupu..:)

possing depan dewan sebelum balik...

penat sudahhhh....

nak berehat.....
nak landing....

penat.....tp alhamdulillah majlis berjalan lancar!!!
terima kasih kerana sokongan dan kerjasama semua pihak....

hehhehe...

budak kecik tu possing tp nampak separuh jerkk..

cian....!!!!

posted by Mama Hakim @ 10:16 AM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home