" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Friday, November 11, 2011

Beronok2 di kg papa!!!!!

xtvt utama mereka di kg papa....

main ngan rabbit..

bg makan rabbit...

penuh kandang rabbit tu diorg sumbat ngan makanan...

agaknya rabbit pong berkata..

kalau budak2 kecik botak ni balik..

makin moncit la perut kita....

apa taknya selang 15 minit g letak daun2 sayur dlm kandang tu....

yg ni yg paling cilik....
abg yg paling berani ngan rabbit


see happy nye muka awak..

suka no blk kg nooooooooooo!!!!


hahaha tgk la budak dedek tu...

tak mo simpan beg dia tu..

nak galas jerkkk....

mamanya mintak simpan

'nanakkkk...nanakkk"

x pola dik asal bahagia sudahhhhhh

si abg angkut air utk rabbit...

rabbit haus...!!!!!


ok....gambar pagi raya....

tahun ni dedek join papa g solat raya...

tinggal mama n kaum perempuan jer kat umah..

tahniah adik......!!!!

adik dah besar la...

tp bekalkan botol susu juga pi masjid tuuuu

tahun depan insyaAllah dah boleh pi solat raya tanpa botol susu ye dik..:)


bergambar ngan anak2 mak ngah....

tp tgk....si dedek menangis lok...

halla...halla.....

awat ni dekkkk???
dah cantik molek nangis la plok..

ilang kemachoan!!!!!

ok papa zooming sket..

saja nyakat dia....

huuhuhuhuuhuh.....:)

gambar berempat jer la..

sebab dedek tak mo bg kerjasama....


dan pagi isnin...

sebelum bertolak blk KL..

agenda cari ubi kayu....

feberet incik papa ni....

suka no diorg dgn xtvt luar mcm ni.....


berangan nak tolak keta labi...

hehehehhehe

pestime jumpa ni...

hebak la bg diorg tu....:)

see byk kan dapat ubinya.....

besar gedabak la plok.....

bak kata si abang....

"raksaksa bumi"
ntah apa2 la abg ni......


bertambah seronok diorang dpt naik keta labi ni ha..

tak mo turun tu.....
sabo jer la budak2 2 org ni........


"hebat la mama"

disebabkan beronok2 di kg....

abgnya jadi mentel bila time nak blk KL....

mcm2 peel la dia buat...

insyaAllah disember nanti kita balik ganu lak....

posted by Mama Hakim @ 1:22 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home