" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Wednesday, November 9, 2011

meh nak ajarin sket!!!!!

Antara adab dan tatasusila menuntut ilmu dalam islam

adalah

~HINDARI SIKAP TAKABBUR~

Imam Mujahid : Orang yang takabbur dan bermalu-malu mencari ilmu, tidak mungkin dia boleh belajar dengan baik.


kesimpulannya di sini:

adalah

kalau u nak belajar ngan seseorang jangan la jadikan diri awak tu

bongkak...dan angkuh.....

awak nak meminta ilmu darinya

sebaik mungkin....be humble...cakap elok2

ni...org yg nak ajar baru cakap sepatah...

awak dah cakap berpuluh patah....

tensi guwe beb!!!!!

kalau awak dah terror sangat

buat sendiri la...

tak perlu mintak saya ajarin kamu coding dot net tu!!!!

pikir logiknya sendiriiii!!!!!!

tp coding nak mintak dari saya jg....

bengang saya ari ni....berbekas hati ni...tercalar balar!!!!!

dah almost 3 tahun saya terlibat dlm coding dot net ni..

tak pernah ada rasa mcm ni ngan kengkawan saya...

bukan kedekut nak share coding saya pong...

tak kisah pong....amik la awak nak..saya boleh ajarkan...

tp sedih bila terjadi mcm tadi.....

betul2 menguja kesabaran....


buat pertama kalinya saya rasa tak ikhlas emelkan coding tu kat awak...

dan segala tunjuk ajar saya td juga...

kosong...

saya memang sakit hati sgt td....

nak jer terkeluar dr mulut saya ni...

"hah kalau terror sgt....g la buat sendiri"

"naper tercongok lagi kat meja sy ni....."

tp itu hanya hati yg berkata2....

sabar..sabar...sabar.......
posted by Mama Hakim @ 1:44 PM  

2 Comments:

At November 9, 2011 at 2:19 PM , Blogger ahm ahmad said...

  Bertukarrr menjadikkk hijauuuu!!!!!! MamaHulk  

 
At November 9, 2011 at 3:57 PM , Blogger LadyZie said...

  hush marah tol fidah ni...nape pulok tu ade yang buduh sombong ke tu..tanya tp nak tunjuk pandai plak ye..hehehe..manusia kan mcm2 pangai...  

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home