" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Friday, November 4, 2011

Kek Raya Haji

Red V again...

semalam gigih mengorder kek Rv utk bawak blk Pontian....

ngeh...ngeh...

kisahnya....last minute order...

bos saya nak sangat makan Red V tu...

gara2 makan red V yg sedap masa jamuan raya ari tu....

dimaklumkan kepada saya kol 1pm...

kol 2 pm gigihla saya kol tokey kek...

ding dong ding dong....

sian awak liza erkkkk....

pulun bakar kek red v 18 biji semalam...

huuhuhuh....

terima kasih byk2 sudi terima lagi tempahan saya 3 bijik tu....

order kol 2 pm...suh hantar mlm tu juga ke rumah saya..

hahhahha.....

lambat pong tak per...asal selamat...

dan mlm td lebih kurang kol 10 lebih liza selamat menghantar 3 biji red v ke rumah saya...

saya punya satu....

bos satu...

kak siah satu....

yg saya nyer tu..

mlm td jugak dioperate oleh hakim..

tak sabo nak makan....

yum..yum...

tqvm yer liza....:)


selamat dioperate....
kek red v yg tak sempat di deco lawa2....
biasakn ada kolor merah kat atas tu...
tp tak per...rasa masih mebeles....

liza sempat tabur kelapa kering je kat atasnya...
posted by Mama Hakim @ 5:17 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home