" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Sunday, October 30, 2011

The best ever picture of the year!!!!!

ahahhahah....
lawak giler bila jumpa n baca dialog dlm pic ni.....
nak suker
bakpo nengung gitu seme pa hai-o..
ingat ke org setiu ker???
hahahhahha

dialog ni direka rentetan jaringan berbisa hai-o malam semalam...
tahniah team n9 dan seluruh jajahan takluk n9
menang piala malaysia 2-1 ke atas pasukan ganu....
tahun ni penyu laut china selatan menangis lagi..
kalah menang adat bertanding...
nak wat ganer...
tahun ni blom ada rezeki kita lagi utk bawak balik piala malaysiasia ke ganu...
kita cuba taun depan plok erkkk..
sokongan padu dari kami seluruh rakyat ganu utk team ganu tahun depan...
apa2 pong....Terengganu memang terhebat di hati kami!!!!
molek dah mainang malanm tadi....
kalah malam tadi kalah bermaruah..
perlawanan memang sengit....
terima kasih banyok kepada Ashaari Shamsudin our silent killer...
anak jati dari bukit payong....
berjaya menyumbat gol utk pasukan ganu...
arap lepas ni k rajagobal jgn la pandang leweh je kat ashaari...
sokmo letak ashaari di bangku simpanan dlm team harimau malaya...
beliau memang berbakat dalam arena bola sepak!!!
diam2 berisi tu....

ok...tahun depan main molek deh....
pastikan penyu tak nangis lagi....
tahun depan pastikan piala FA milik kita..
dan piala Malaysia pong ganu punya...
chayok!!!..
idup ganu...
ganu BOLEH.....

p/s: hai-o tak mboh balik ke ganu ke tahun depan??? ngeh...ngeh.....hiihihiih...
posted by Mama Hakim @ 8:41 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home