" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Tuesday, October 25, 2011

Untuk mu Pn Fatma...kain saree...:)

wa byk no dedicated entry lately ni....

ngeh ngeh.....

kali ni spesel utk pn fatma yang mengorder saree dr india....

sareenya sudah selamat sampai jumaat lepas...

dan ini dia yg awak order tu ma...

awak nak maroon n pink kan...

sila la tgk....

n nanti roger2 erkkk

sebab kalau awak tak nak...

ramai yg duk dlm waiting list ni..:)

maroon....:)



pink nyer...





close up yg maroon....


dua2.....saya suka yg maroon tu...:)

tp awak dah kirim kan....


ok yg ni antara kain saree modern yg sempat saya snap...

itam putih......


dan ini....

ada 3 tone kolor...

putih....oren n merah....

nice..

buat saya termimpi2...




dan yg ni pong sgt mabeles.....

ada org tu tak tdo mlm teringatkan kain ni..

ngeh ngeh....

itam n kuning gold....



sama ngan kain di atas..



ok..ini jer yg sempat saya snap semalam...

yang lain tunggu la insyaAllah saya akan upload dr semasa ke semasa...

insyaAllah...:)

posted by Mama Hakim @ 8:05 AM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home