" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Wednesday, November 30, 2011

Tragedi Anniversary

citer yg dah basi sangat sebenarnya...

happened last 2 weeks...

baru berkesempatan nak update dlm blog....

berlaku pada 19 nov 2011

yakni hari ulangtahun ke 6 perkahwinan kami....

kejadian adalah berlaku secara tetiba2..

sekelip mata jerk...

terpaku saya...mcm tak boleh buat apa2...

jiwa kacau gak jadinya....tdo mlm pong teringat2 kejadian tu....

namun alhamdulillah....he is getting ok...

luka dah jadi parut....

parut tanda....sayalah anak lelaki mama!!

tp....sebenarnya amsyar tak melasak pun malam tu..

tersadung tikar sarawak...terus badannya tertolak ke meja makan....

yg jadi ralat kat hati saya ni..

naper saya tak dpt blok beliau masa tertolak ke depan tu...

padahal kejadian depan mata saya...

semanya berlaku sekelip mata...

apa2 pun...alhamdulillah mujo terkena atas kening tu...

kalau tak....

seriau saya nak pk lebih2.....

tak mo pk...yg penting anak saya selamat.....

dalam jugak injurednya erkk..

masa saya pes time saya tgk luka tu...

terus saya menangis bersama2 dgn dia......

dah la...bertiga jer kat umah mlm tu...

kebetulan famili kakak saya baru jer bertolak dr rumah kami menuju putrajaya...

sempat consult ngan abg halim.....

what shud i do...

suh stopkan bleeding dulu....
ikut jer la arahan tuan doc...

risokan diorg jer ...

nyusahkan diorg tul saya time tu....

bucu meja ni la...

haishhhhhhh

tertdo sementara tunggu papa balik dari opis....
cian dedek mama ni.....
kalau tanya dia...."kepala adik sakit yer"
"kitttt"


kek red velvet yg ditempah utk celebrate aniberseri..

terus ilang mood nak makan kek red v yang sedap....

mujo ada adik beradik yg tolong habiskan kek yg best ni....


anyway....

happy 6th anniversary on 19 november 2011

for incik hisam n myself too....

semoga kehidupan kita sekeluarga akan bertambah barakah dariNYA...

anggaplah ombak dan badai yg terkadang terhempas itu...

adalah sekadar ombak rinduuuuuu...

badai kasih pengikat kasih sayang antara kita...

ececeh...jiweng la ploks pepagi ni....

posted by Mama Hakim @ 7:45 AM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home