" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Monday, November 21, 2011

Walimatul Urus

alhamdulillah...
semalam 20.11.2011
Dr Abdul Halim telah selamat melangsung perkahwinannya
bersama tunangan tersayang....Lina...
syukur majlis berjalan dengan lancar dan jayanya....
kepenatan tp overall berpuas hati...
bersama kanda ke 5 saya...
abg mie..
gubahan hantaran dari pihak kami...
putih n pink...
dari pengantin pompuan utk abg halim...
pakcik n makciknyer yg sentiasa memberi sokongan padu...
sama ngan mak ndahnyer...
tp kolor jer lain....
ngeh ngeh...camner leh tersama ini coach....
nanti nak pakai kena pakat ngan Lina....
saat yang mendebarkan.....ijab dan qabul....
tahniah.....!!!!!
kanda2 ku menemani pengantin utk majlis pembatalan air sembahyang..
ibu bapa pengantin...
purple pihak kami....pengantin lelaki..
merah peach..belah pengantin perempuan..
antara anak2 sedaraku...
kmai bergambar ngan pengantin....
sengeh molek tu abg...
seronok erk tgk abg halim jadi pengantin....:)
the bride n the groom....:)
keluarga belah abg ipar saya....
keluarga belah saya....
kepenatan sudaaaaa
menggalas "beg tgn" besar
apakan daya....
papa tak dpt join
papa busy di opis.....
huhuuhhuhu
kami 4 beradik..
lengkap sudah adik beradik perempuan saya....
pn. jamaliah....pn. radziah....pn. rafidah dan pn. mokminah....
urutan dlm family..
no.2
no.3
no.7
no.8
awat mama nampak pendek lak masa ni dik......
ngeh ngeh...
kena terima hakikat....saya memang paling pendek dlm adik beradik saya....
si pendek!!!!
posted by Mama Hakim @ 3:50 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home