" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Wednesday, November 30, 2011

Mode ---> Pindah Randah

skang kat opis saya sibuk ngan operasi pindah randah....

esok adalah hari terakhir saya berkhidmat di jalan duta.....

naper esok?? sebab jumaat ni saya akan bercuti blk ganu....

officially last day di sini adalah jumaat...

next week isnin...mula bertugas di HQ cyberjaya nun...


ni gambar saya snap last week...

meraikan perpisahan dengan pasar jumaat jalan duta....

hehehhehe....

i'll miss this time!!!!!

tunggu pn damia draw duit..

draw bebanyak erkk...

boleh shopping lebih sket...

this pasar....

takkan jumpa dah kat cyber nanti...

mcm2 ada...brooch pong ada...


hasil belian saya..

mcm2 ada jugak....

ngeh ngeh.....

kemas barang utk pindah..

dlm kotak besar tu..barang yg nak di bawa ke cyber...

tunggu movers datang pick up...

ptg esok baru nak seal itu kotak.....

dlm beg itu...barang nak bawak blk rumah...

saya naik chartered bus ke cyber...

sementara umah blom dpt kunci ni....

bus chartered dr jln duta...terus ke cyber....

saya dah bayo utk bus ni rm300 last week...

mahainyer kan....

dah la awai pagi dah kena bangun

kol 7 pg dah kena terpacak di jalan duta ni..

haishhhhhhh..

cobaannnnnnnnn..:)

posted by Mama Hakim @ 4:20 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home