" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Wednesday, April 22, 2009

Tak syuker ler....

Ari ni saya agak ke"busy"an gitu....
sungguh busy....pagi...
saya n my team in unit system cawangan sibuk handled training for new portal....
sessi ptg lak ada session review comment n cadangan dari users..
kol 4.30 ptg...trutt..trut...(ekceli rhytme hey delilah..)
time to install PTPTN system lak kat pc users...
12 pc nak kena siapkan petang tu.....
huuhuhu....sakan la jugak...
terpaksa la mintak excuse ngan my bos utk keluo dr blk training...
terus msg papa....pa...ayang balik kol 6.30 ari ni erkk....
terus papa reply ..k..simple jerkkk...
installation process sampai kol 6.45 ptg td.....huhuuh...penat la jugakkan....

ops..lupa lak nak citer.....
time lunch hour selepas sessi pagi training....
mama dpt memo....akak kol pn. n....dia mintak akak jd emcee utk majlis 28 ni...
huhuuhu....tak sukernya saya dgr...
pn.n ni bos admin jabatan saya....
awat la dia suka no pilih saya jadi emcee majlis....majlis main2 boleh la...
ni majlis melibatkan org2 korporat...huhuuh..lagi la tak suka.....
mesti protokol bertokol2 ni....
lagi la saya ni memboyot...
adakah comel plus cantik anggun n bergaya...
sorang mak buyung macam saya duk berdiri kat depan khalayak ramai....o tidakkk...
jawab la sendiri......
n saya pong sebenarnya..sudah penat sangat lately ni nak berdiri lama2......
tambah lagi berdiri plus cakap....harus la mengah akan ada di situ...
tolong la faham condition saya ni...pn....
ekceli....ari tu dia dah kalut carik n kol saya.....
mintak saya jadi mc majlis pada 14 april tu...
tp kebetulan lak...saya ada training kat amcorp tu....so...saya boleh create solid reason la....
huhuuh....na ri tu saya dia siap tanya saya.....saper lagi yg saya nampak ada talent jadi emcee...
saya ni kununnya ingat la dia nak yg ada experience mcm saya....x lecturer...x teacher gitukan.
so saya cadangkan sorang x guru ni.....ekkeke...
yg lawak...dia lak cakap kat saya....kalau cikgu pong sore tak sedap nak buat apa??...
hahahha...nak tergelak di situ....
adakah sore ku ini sedap??? hahahha..meh kita gelak dulu......
tak kira la sdap ke tidak sore ku ini...
saya tak mo la jadi emcee itu.....
sebab saya sangat tidak larat skang ni....sangat tidak larat u all....
n esok saya nekad....
saya akan calling pn. n itu...
n cakap jer la...saya memang tak larat dah ni....
percaya la korang.....jln pong dah lain mcm la ni.....
awat la dia nampak ibu buyong jer ni....suh la anak2 dara..pak2 dara lain yang available....
pliss la...terima la rayuan alasan ku ini....hahahhahha
okla.....
nak stop dulu ni....
nak iron baju lak..
esok khamis ekrkk..
harus kena iron baju batik lak ni......
policy is policy ma.....
posted by Mama Hakim @ 9:07 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home