" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Friday, April 17, 2009

I'm Growing Up @ 32...

Today 17 April 2009.. genap la umur saya 32 tahun... ihihi...3 n 2....if plus = to 5...

Alhamdulillah saya diberi ruang di dunia ini untuk bernafas sampai saat ini.... sampai ke angka 32...bukan 32 hari...bukan 32 minggu dan bukan juga 32 bulan... 32 tahun..ya....cukup matang bagi saya angka itu..... berbagai pengalaman pahit manis..maung..kelat..masam....suka duka sudah saya alami... biasa la lumrah kehidupan....sema itu kita kena tempuh... pengalaman mengajar kita menjadi matang..... yang baik jadikan teladan dan pedoman....yang buruk jadikan sempadan dan ingatan....

Syukur di saat ini... saya berbahagia di samping org2 yg tersayang...i have my beloved hubby.... n my cute n beloved hakim.....n bakal keluo seorang lagi permata hati kami on august.... syukur......di atas rahmat usrah yang dihadiahkan buat kami... dan syukur jugak dengan kurniaan rezeki yang dianugerahkan Allah buat kami sekeluarga.... InsyaAllah....kami akan mentadbir dan menguruskan amanahMu itu dengan sebaik mungkin... dan Ayah saya ada mengingatkan anak2...."setiap rezeki yang Allah bagi kat kita....kita jangan fikir untuk diri kita sahaja....sebahagian dari rezeki itu ada bahagian utk org lain jugak....ingat2 la.."

Di saat umur saya mencecah 32 ni.... sesungguhnya saya amat merindui arwah mak saya.... yer la...ulangtahun kelahirankan....of course la....amat dekat relatednya ngan mak.... ari ni la arwah mak saya melahirkan saya 32 tahun dulu..... dan kali ni buat pertama kalinya saya menyambut ulangtahun kelahiran tanpa arwah mak...@ 32..saya redha...Allah lebih sayangkan arwah mak....dan moga arwah tenang di sana...ditempatkan di kalangan orang2 terpilih.....dicucuri dan dilimpahi RahmatNYA....amiin... al-fatihah untuk arwah mak....

dan akhirnya...my wishlists sempena 32 tahun umur saya ni... saya berdoa agar dipanjangkan umur, diberi kesihatan utk saya dan seluruh ahli keluarga.... dan mintak dipermudahkan segala urusan akhrawi dan duniawi....dan tambahkan mawaddah wa mahabbah dalam kehidupan kami...dan semoga apa yang diidamkan akan menjadi kenyataan...:)

pagi2 besday mama dan snapped pic....sebelum keluo rumah pagi tadi....suka ngan pic ni...sebab tgk tu...hakim tu...senyum elok jerkk..jarang dia nak senyum gitu.....senyum ala papanya style...anak papakan....hiihihiih
n berbunganya hati hari ni...awal pagi since mama tengah make-up....papa n hakim dah sang a besday song to mama....huuhuh...bestnya...so cute jer hakim nyanyi lagu tuh utk mama...ngan gaya2 pelatnya tu...tak sabo nak potong kek nanti...mesti kalut dia nak potong gak nanti ni..hiihhi.:)
posted by Mama Hakim @ 11:35 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home