" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Sunday, January 4, 2009

Majlis Pertunangan Acik Noni

Saper yer acik noni ni yer...
acik noni ni makciknya hakim..
Adik papa hakim.....

Ahad lepas2...28/12 tu majlis pertunangan acik noni...
Kami bertolak balik johor sehari sebelum tu...sabtu tu ler....
Mujo la tak dak agenda masak2 besar-besaran....
Makan2 sema order ngan katering....
katering yg sama masa majlis menyambut menantu mama dulu....
menunya nasi beriani ler...
atuk hakim suka makan nasik beriani ni...
sama ngan hakim..suka makan nasik beriani....

cuma kat rumah goreng keropok2....buat puding n agar2 sajerk....
tp mama balik tu sema dah siap....mak long n mak ngah balik kg lebih awal...
hihiih.....tak senonoh tol la menantu nenek hakim ni erkkk....
kiki...tp mama memberikan sumbangan gak tau.....
potong2 baulu gulung....muffins....n susun dalam bekas kuih...
byk tu tau.....bukan sket2 kuihnya....hihiihi....
potong puding pong kija mama gaks..
hiihi..yer la nak buat kija lain takut gaks kan....
so buat kija yg ringan2 jer la.....

Acik noni tunang ngan uncle nafi....
org belah kuala selangor sini..
yang best ari tunang tu terus dpt duit hantaran....
bukan partly ...fully la dapatnya...
huuhuh....bestnya.....
tak macam org trg....ari kawen baru dpt duit sema.....hihiih

jom la layanz gambo tunang acik noni....
upacara sarung cincinnya......cincin merisik dulu...
then baru cincin tunangnya...
ada yang perasan tak baju ni??
auw..auw..malu i jadinya..
hiihih..ni la baju pantin2 i dulu....
baju masa main sanding2 ngan papa kat umah mama dulu...hihih....
baju ni boleh tgk jer la org pakai..
nak pakai sendiri....kem salam ler...mana ada muatnya dah.....
ekceli mama bawak balik 4 pasang baju pantin2 mama utk acik noni pilih..
yang ni lak dia berkenan..walaupong baju ni ada sket kecacatannya...
yang telah dilakukan oleh pihak kedai dobi di kuala berang....
uwaaaa..tensen la kalau tingat kisah baju ni...nanti mama citer lain la...hiihih

posted by papa @ 10:13 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home