" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Monday, November 24, 2008

Hakim n bear...

Kisahnya bermula...
ahad malam tu...papa berkemas 2nd bedroom....
hakim n mama join sekali...
saja nak nyibuks ngan papa.....
huhuu...then hakim lak ternampak selonggok bear mama...
bear2 ni time dedolu nyer ler...
ada 4 ekor...tp dah sedekah kat anak buah mama seekor...
sian dia mcm berkenan sgt..kasik la kat dia seekor...
so tinggal lagi 3 ekor bearnya...
hakim nampak bear tu terus dia mintak...bear...bear...
huhhuuh...tak mo beri kat dia sian lak...
sebab bear2 a.k.a soft toys ni....di"haram"kan utk hakim.
kenapa??? sebab amat tidak sessuai utk hakim....due of bronchilitis..
awal2 lagi paeditrician hakim dah pesan....
jgn kasik dia menan softtoy..
so mama pong mendengar dan mengikut dengan patuh consultation dr hakim tuh...
tp....mlm tu sian lak dia...dah besar...tak leh nak main2 ngan bear jugak...
mama pong amik la kasik sekor bear kat hakim..
sonoknya dia bukan main...berdekah2 lagi gelaknya....
mcm2 dia buat....sonok mama nampak....
jom kita tgk gelagat hakim ngan bear.....
baringkan bear atah sofa dulu yer...

hug the bear...bestnya.....empuk jer.....

bear...jom baring lagi......

bear driving the car....

sonoknya anak mama ni......

duduk la elok2 bear.........

ok....hakim driving.....bear cycling lak.....

hakim tolak bear jer la dari bakang....sebab bear tak leh gerak....

ok dah penat main....jom bear...nak susu......n jom kita tdo....
posted by Mama Hakim @ 8:22 AM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home