" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Friday, March 21, 2008

Neb again...

nampak tu berpeluh2 anak mama....fighted ngan mama n papa..tu la anak tak nak neb.....
last2 tertdo....sian dia.....byk sgt phlegm hakim erkkk...
ni la neb. machine tu....we rent from tawakal hospital.....
neb. terakhir pg td sbelum papa hantar machine ke tawakal hospital.....

again..again..baper kali again mama dah tak mampu nak bilang dah....anak mama kena neb....rasanya makin kerap lak anak mama tak sihat la ni..every month must take neb....lahai.....ntah la dik.....start cough on friday nite tu...yg terkejut tu terus batuk kuat tu..bunyi pong teruk....tak pernah mama bunyi batuk adik mcm ni...kong...kong gitu....mama yg dlm selimut mlm tu dgr takut jek..eeeeeeeeeeeeee...mula la jadi tensen...pesal anak aku tak sihat2 lagi nih...mcm2 terlintas kat pikiran mama ni...pendek kata sema ada...eloo...mama hakim....awak tu kena byk bersabar la.....anak tak sihat tu...ini semua dugaan dan cubaan Allah untuk hambaNya.....tu la dik....mama n papa akan berusaha yang terbaik untuk kesihatan "adik" mama ni..insyaAllah dik.....

ekceli menurut dr. sheila.....batuk hakim kuat...tp athmanya sket jerkk...tapi sewa la jugak for 3 days neb. machine tu.....ari ni papa pulangkan...papa dah pulangkan machine tu lom??? kang kalau lupa.... lagi mahal kena bayonya....

Labels:

posted by Mama Hakim @ 8:36 AM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home