" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Thursday, May 22, 2008

Hakim n ragamnya on da way blk selangor.

singgah beli nenas n air tebu tepi jln....murah n manis tol nenasnya....iyer la pontiankan daerah pengeluar nenas negara.....
tgh panas ni....tgk mata mama yg kecik jd makin kecil...ekekekke..budak tu suka la berpayung....dia sokmo gelak kalau bukak payung....suka la tuh....
ha ni...duk munggah bakul alat2 basah dia.....
ubat tu dik....ubat demam...standby....
ha ni botol scott emulsion adik....tak larat mama nak amik..nanti dia jerit....lantak la...jgn pecah dah la...
bukak tutup bakul jer la erkkkk
haaaaa..nampka tu dah habis tunggang langgang adik mengemas bakul....
mm..nak carik apa lagi tataula....
hihiih...dah puas main....
lega la mama dia dah tdo...mama pong boleh tdo gak ler....kikikiki....

Isnin lebih kurang kol 1.30 ptg bertolak la 3 banak balik selangor...hihihi...papa plannya nak blk kol 10 pg...tp mcm2 agenda tertunggak la plok.....g pontian dulu la.....so selepas tdokan hakim n mama tlg nenek masak bekalan mkn (nenek hakim memang akan siapkan bekal utk anak menantunya bwk blk kl....agenda wajib....nasik n lauk2 2 jenis....nenek hakim ckp..nanti smapai rumah senang tak yah masak2 dah...yer la mak...baru sampai kan penat....) pas tu mama bersiap utk ke pekan pontian lak..hakim tdo....so tinggal jer la...berdua g pekan ngan papa...hiihihi..cam dating jer pa erkk....susah nak kuo berdua ni...ekekkek....1st agenda g klinik penawar dulu..amik medical check up abah....blood test sema....pas tu g kedai baby.. kununnya survey harga susu hakim la...org sana ckp kedai tu murah.....ekekke..idokla murah pong....rm57.90 setin....kedai cina kat umah papa lagi murah...rm51.90 setin....rugi tak beli kat kedai tu..masalahnya kedai tu ari senin tutup lak.....iskkk...iskk....so tak beli la.....semalam beli kat subang jerkk..pasar kecil subang rm54.90...belila....dah susu hakim dah nak habis tuh.....cepat betui susu naik harga la ni...pendek kata harga brg sema naik la skang ni...skang nak beli susu hakim tu kena mintak permission chinese tu bukak robok dia....dah taruh dalam robok berkunci.....dulu tak do la mcm tu....mungkin byk kes kecurian susu formula kut.....yer la...susu mahai....mak pak tak sanggup nak beli...curi la plok....mungkin anak tak leh minum susu2 murah kut....so sanggup buat apa saja utk anak2.....mm..tp curi tu beb....nak beri anak mkn....jd darah daging tu....mcm2 la sekarang nih......





Labels:

posted by Mama Hakim @ 1:23 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home