" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Friday, September 21, 2012

Beraya di rumah sifoooo

Jumaat lepas.....
dah seminggu dah kejadian berlaku...
baru berkesempatan nak buat entry....
beraya di rumah sifooo dot net ku...
terima kasih kakak ani kerana byk membantu saya dlm pembelajaran dot net + sharepoint...
insyaAllah ilmu yg kakak ani curahkan utk saya 
saya takkan persiakan....
chewah...
ok berbalik pd citer raya...
seawal lunch hour memenuhi undangan beraya di JKK...
hiihih harus la jemput geng kami...
tukang develop system utk diorg...
 en sahir users from PI
saban minggu beliau akan deals ngan saya
kadang cuak nak angkat tepon....
apa hal plok en sahir ni...huuuh
tp demi tugas...aku akur jua....:)
baik hati en. sahir ni....
tak do nak push2 saya utk solvekan problem jika system bermasalah...
seorang yg memahami jiwa kacau org IT....:)
 ni adik wan..
users sistem from JKK...
menunggu masa utk deliver 1st bb...
moga si pengganti wan nanti ok mcm wan jgk....:)
senang sket nak deal...
 dah habis beraya di JKK..
jom blk...
nak g beraya umah kakak sifoo lak...
 siap bawak punch bowl....
 wow weeee wooooo...
entrance yg canteksss kat umah sifoooo
 bergigams kat dapur...
sambil buat cocktail....
sempat noooo
 tgkat atas....





 possing n possing...
tp cocktail yg lazat tu siap jg akhirnya....

 rose as model!!!
dah habis time lunch
kena balik opis...
bubeye landlord!!!!
tanteks + besar la rumah kakak.....
suker suker....
terima kasih jg sudi menjemput kami!!!
lenkali nak datang makan lagi...hiihi...:)
posted by Mama Hakim @ 10:50 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home