" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Tuesday, September 4, 2012

Harus dimiliki..chewah tajukkkkkkk

 ni la balance border lace buat baju raya ari tu...
 close up sket....
ari ni pakai baju ni ke opis...
ada lak kawan yg xcited ngan design + fesyen baju ni...
dia kata harus jg dia memiliki border lace ni...
so disebabkan simpati ngan xcitednyer beliau
saya rasa saya harus korbankan semeter utk dibagi kepada beliau....
esok leh tunjuk gambo dulu..
dia berkenan yg mana satu...

tahun ni tema baju raya saya kebanyakannya...
adalah plain + border lace..
simple yet luxury la kunun..
tp saya suka....
simple sungguh...ada sket2 unsur elegant....!!!
ahhahha
jgn muntah hijau sudah kamu bila baca statement ni...
bukan saya yg elegant la...
baju tu yg ada unsur elegancy nyer.....hehehhehe

kat mana saya dptkan lace ni..
bandung mari ni..
kalau rege kat jakel..
sgt la mahal bg saya..
sy udah survey....
rm70 for a meter.
hiihihi...bagi saya agak mahal!!!!

so tips utk kengkawan kalau nak ke bandung atau jakarta
jgn lepaskan peluang utk grab ini border lace...
harus dimiliki...:)
posted by Mama Hakim @ 10:09 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home