" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Saturday, May 19, 2012

Happy Teacher's Day



Selamat Hari Guru utk para cikgu n cikgi.....
dengan harapan semoga lebih berdedikasi dan komited dalam pembelajaran...
dan lagi satu
ekceli agak keras sket bunyi nak tulis dlm blog ni..
tp nak tulis jua la...
peringatan untuk diri sendiri jua ni....
"awak tu jadi cikgu...sila bagi contoh teladan yg baik utk anak2 murid...beware ur mouth ok"
saya terkadang terkejut jugak baca status fb para cikgu n cikgi la ni....
amboi....status fb....saya nak baca pun serung bak kata org ganu...
saya baca status tu sering tertanya...beliau ni cikgu...
tp status.....hanya tuhan yg tahu...
bg saya kalau beliaunyer friend lists tu rakan2 sebaya no hal sgt la.....
tp kena ingat jua....rakan fb beliau jua terdiri dari anak murid beliau...
anak-anak harapan bangsa dan negara....
mcm mana anak murid nak hormat kepada guru kalau ayat n perkataan yg keluar dr mulut gurunya sedemikian rupa...
tp tak semua cikgu n cikgu mcm ni....adalah segelintir.....
ok dah habis citer pesal ni....

Dan untuk Teachers Amirul Hakim @ Genius Aulad Subang Bestari
we as parents always be thankful to you for all the hard work and efforts you have put in, for educating our beloved son...thank u again all Amirul's Teacher!!!!
posted by Mama Hakim @ 8:34 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home