" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Monday, September 19, 2011

Teleng kepalanya...

apa yg terteleng2 lak ni..

si amsyar ni la..

kejadian berlaku adalah tak pasti bila nya..

tp saya dan incik papa sedar kepalanya adalah senget semasa raya ke 3...

ari kitorang bertolak blk johor....

sian lak dia....

langsung tak leh nak straightkan kepalanya...

jalan pong jadi senget2...

mula2nya ingatkan beliau tdo tersalah bantal....

tp ropernya salah tanggapan kami...


sempatla 2 kali bawak mengurut lehernya semasa kat pontian...

sebab dia asik meragam...merengek..

tak selesa kut....

asik nak kung kung jer la...

sket2 nangis....

sket nangis...

sessi urutan pertama...

nek longnya.....(kakak ipar mil saya)....

bwk kitorang g ngurut kat kg sebelah...

kebetulan raya ke 4 kitorang g beraya umah mak long...

mak long kata sakit2 urat ni tak leh bio lama2 masuk angin..

tang tu jugak dia ajak kami g ngurut....

hiihihihi


sessi kedua....

nenek amsyar bawak g ngurut kat tukang urut yg biasa kitorang g tu...

tp nenek tukang urut tu cakap kalau salah bantal

sehari semalam dah baik....

khamis sampai ahad tak baik2 lagi..

owh saya n incik papa riso sgt masa dgr statement nenek tu..

cuak giler....

dah la nenek tu cakap....

uratnya sema ok jer ni..

tadak masalah peper...

alos la......

dia nak main pong tak selesa...

jadi teleng2 kepalanya..

kalau nak pandang belah kanan atau kiri..

satu badan dia pusingkan badan...

saya cuba gak gerak2 kan kepalanya...

nangis dan marah la dia....


dan pagi isnin tu....

decided....dr pontian kita singgah terus ke Tawakal Hosp...

bawak jumpa paeds....

n cek nyer cek....

ropernya ada kat tekak dia bengkak sket..

tp saya pelik gak..

dia tak lak batuk n flu...

doc sheila bagi antibiotik

alhamdulillah...dalam 3 hari makan antibiotik tu...

amsyar kembali normal...

riso n jiwa kacau betul saya time tu....

mcm2 pk dlm kepala ni....


no kamera plizzz
nampak dia tak leh pusingkan sgtkan kepalanya..


senget kepalanya....


atau dia rindu ngan doc sheila jugak..

dah lama tak jumpa...

tp edek ni bagus...

jumpa doc sheila tak nangis2 pong mcm abg dia....

abgnya....besar ni jer tak nangis jumpa doc....

hihiihihi


2 ben 10 sedang mengganas!!!!

posted by Mama Hakim @ 5:24 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home