" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Thursday, January 27, 2011

absolutely sadissss.....

last week on jumaat (21/1)
amsyar have admitted
due of hi fever on nite almost a week...
n he breath rapidly....
n kebetulan plok papa have to os ke johor
start that friday (21/1)
till coming sunday (30/1)

saya skang live broadcasting dari rumah....
cuti plus MC...
sebab saya pong demam since isnin tu
luckily papa dapat balik kl semula ahad malam...
n temankan kami kat wad on monday..
n monday nite kami sekeluarga berkampung di wad....
dengan hakim sekali...seronok dia....
dia cakap..'jaga adik kat hospital"
tp sat jer la..
pagi selasa tu...papa have to go to johor balik...
sambung duty.....

n petang selasa tu jugak amsyar discaj dr Tawakal Hosp...
credits to aicik kerana sudi jemput kami kat wad ptg tu....
n mlm tu kami bermalam di rumah 3 beranak
n mama demam lagi mlm tu...mengigil satu badan...
mujo dah dapatkan bekalan ubat dr klinik pusrawi isnin malam tu....
n again hari rabu mama plok yg kena jumpa doc...
doc kata ada tonsil kat tekak mama ni..
dah bengkak n luka...ada infection.....sebab tu mama demam mlm...
oo..sebab tu la....
menelan air liur pong sgt la pedih...
telan air kosong pong pedih...
apatah lagi nak makan....
so mkn sket2 jer la.....sambil pejam mata menahan sakit n pedih luka kat tekak..
hiihi...sebab tu la jugak...berat badan dah turun.....
kurang makan n anak pong tak sihat....

rabu malam...
pergi wat body massage..
sebab sakit n lenguh badan ....
alhamdulillah mlm td n ari ni dah tak demam dah.....
n esok insyaAllah dah boleh kembali ke opis
menyambung tugasan yang tertunggak selama seminggu mc n cuti ni....

ekceli amsyar pong last admission on 8 january 2010..
almost a year jugak la....

semoga hari2 yang mendatang kami sekeluarga dikurniakan kesihatan yang lebih baik dariNYA
amin.....

posted by Mama Hakim @ 1:34 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home