" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Monday, December 27, 2010

Broken n injured!!!!

was happened on last wed/thurs...
pity him....
imaginekan saya angkat si dia yg tecik tu di sini....
terkejut giler saya petang tu....
dan saya menjerit yang kuat amat...
(rasanya itu la jeritan saya yang paling kuat yg pernah saya buat)
"adikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk"
satu taman perumahan tu leh dgr kut....
pas tu prangggggggggggggggggggggggggggggg
terus saya angkat beliau....
dan mujo beliau tidak bergerak...statik jerkk...
dan saya peluk beliau erat2.....
bergenang jugak air mata time tu...ngan dag dig dug jer...
dan beliau rileks n cool jerkkk....
alhamdulillah....tadak apa2 yg berlaku...
i meant no major injured....
dan beliau boleh senyum2 tu.....
sebab masa beliau membontoti saya masuk ke bilik tu pong
beliau menyanyi2 riang....lalla.a....sambil usik itu...usik ini....
beliaukan baru "dapat kaki"
sema tempat nak explore....
tambah2 lagi
baru pulang dr umah bbsitter la katakan..
hatiku girang bersama mama...
papa tadak...papa bergegas kembali ke opis pada petang kejadian....

minor injured di kaki comel beliau...
saya bersyukur sebab beliau selamat...n
moralnya....next time mama perlu lebih berhati2
mama doakan anak2 mama dipelihara dari sebarang mara bahaya....
amin.......
posted by Mama Hakim @ 1:55 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home