" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Friday, November 13, 2009

Pot Luck

Ari ni pakat ngan kengkawan sebilik nak bwk pot luck mkn2 kat opis...
last minute plan...
meraikan hari terakhir linda kija kat lembaga....





tuan punya blog aka penyambut tetamu..
owhhh...tidak la..
time ni dah abih mkn2...
nak turun ke pasar jumaat sat.....
shopping time...
pssssssttttt gambo disusun carca merba ni...


set2 pompuan possing....
kaum ibu sila duduk di depan yer...
ya...itu sema ibu di barisan hadapan...
yup..peknen sema..except me...
hiihiih..:)


ok...gambo sema sekali lak...
first time dapat bergambar sekali....
ops...tp naper napok mcm gemuks jer tuh..
ke memang gemuks dah...hiihih
owhhh tidakkk..


ops lupa nak kenalkan org yang diraikan tadi...
itu dia...si baju merah...
si linda yer...


possing sebelum makan2 td...


tq reezwan for snapped the pics...
mintak ijin tak ni???


me n mak yong...
si lin....


mak yong n kak fida...
owh...kena sedar diri sket
ahkak ni ler yang paling "muda" duk dlm blk tu ok....
ahkak tau..bukan abg...
kalau kategori abgnya...
jatuh kat en. jas la yer....


tadaaaaaaaaaaa...
empunya blog ni yer....

lastly...
menu apa yer ari ni...
ni 2 ekor siakap yg comel
dimasak oleh mama hakim...
sweet sour...
sedap tak???


menu berat ari ni..
mkn nasi putih...
lauk tomyam, ikan siakap, telur dadar, kobis goreng,
sambal belacan, ulam2, ikan kering..
dessert ada puding jagung n agar pandan ijo tu..
ntah nama apa lupa..
kek sarawak pong adooo...


sedap tomyam zana..
tq yer..

lawa kan kolor kek sawak n agar2 ijo tu ekrk..
colorfull gitu....
sedap pong sedapp...
sema mantap la td..
waaa...3 kali mkn nasik td...
lenkali bleh kita arrangekan lagi erkk..
best..best.....
alhamdulillah..:)
posted by Mama Hakim @ 5:36 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home