" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Wednesday, October 10, 2012

Tidak sihat..

since isnin saya tak berapa sihat.
mula2 tatkala bangun tdo pagi tu dah rasa seram sejuk...
tp gagahkan jua badan ni utk ke opis...
sampai opis makin terasa
terus telan panadol active 5
harap2 okla....
spt biasa selesaikan tugasan opis....
ting tong ting tong...
dalam kol 10.45 badan dah start menggeletar + bisa2 rasa...
terus kol incik papa....
"saya nak balik...
tak larat sgt ni"
"ok...tunggu sekejap..
nanti abang datang amik"
dlm pukul 12 badan dah rasa over2 lemah....
sampai jln pun terhoyong hayang...
muka pucat tak bermaya....
terus ajak mybeloved teammate g klinik ibnu sina...
ijan pun zuppp on jer....
sampai klinik...luckily takder la ramai patient yg q up..
masuk jumpa doc....
check temp....
"tinggi demam awak ni 39.5"
padahal masa saya nak keluar ke klinik tu saya baru telan panadol lagi sebijik....
then buat urine test jg...
dpt mc hari tu....
lunch hour tu incik suamiku dtg amik...
bawak blk rumah....
get rest....

dan hari ni masih berMC ...
alhamdulillah getting better now...
esok may be dah boleh berduty seperti biasa....
insyaAllah....:)
tgk hari ni dah mampu create entry pjg2...
kalau tak nan hado nyer...
asik nak baring jerkkk...



posted by Mama Hakim @ 8:03 AM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home