" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Sunday, October 28, 2012

Biru itu

semalam n kelmarin adalah misi mencari ini Blue...
Blue ni cantik kan...
ke mata saya je yg nmpk cantik..
hiihi lantakla org lain tak nmpk cantik..
sebab bg saya cantik..
saya yg nak pakaikan...:)

2 hari mencari...
3 mall ku redah utk mendapatkan ini biru...
pi butik kat midV....saiz utk kaki dah sold out...tinggal display unit jerkk...alos la...
pi SACC mall.....langsung dah habis....yilek...
jodoh kami ada di Paradigm ....mall baru @ Kelana Jaya tu....
(psssstttttt: dah 2 kali pi situ.....best jgkk....byk butik kasut + baju bajan)
akhirnya...
biru itu berada dlm tanganku jua..
hiihihi

addicted sgt ngan wedges ni..
sebab comfy + ringan
plus dia takla so hiiiiii
rasa mcm sedang2 elok jer ngan saya ketinggian dia tu...

beberapa bulan lepas saya dah beli design yg sama.
cuma kolor jer yg berbeda...
color dark cream..
so disebabkan selesa sgt pakai yg yg cream tu..
pasang angan nak memiliki yg blue ni lak...


bila letak di kakiku...
biru..
tp tak per..
saya suka...:)
ngeh ngeh senyum puas hati......
posted by Mama Hakim @ 2:21 PM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home