" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Tuesday, September 9, 2008

Di sebaliknya....

Last week...mcm2 hal berlaku....
Tp alhamdulillah sema dah lepas.....
Tp sedikit sebanyak memberi kesan khususnya ke atas kareer mama...
Dan insyaAllah ia akan memberi sedikit sebanyak pengajaran, pengalaman dan pengetahuan...

Agenda minggu lepas.....
Personal matters...pertamanya shopping raya la...
Ke Sogo Preview Sales.....
Ke Hush Puppies Sales....
Ke Padini Sales...
Ke Pensonic Sales.....
semuanya redah jerkk.....
paling syiok @ sogo sales la...
dapat la rebate voucher rm90.....
bila ntah nak g redeem voucher tu.....
plan dlm kepala ni nak g carik kasut raya..ahhaha....
mcm lawak la plok..org besar pong ada kasut raya erk....
ingat jer zaman kecik2 dulu..zaman primary school dedulu....
suka sgt ngan kasut raya....
kalau dpt kasut raya dulu...tiap2 malam menerai kasut raya....
sebelum kasut raya menjejak tanah.....
dulu umah kayu jerkan....klang kong..klang kong jer la bunyi kuo..
lumrah budak pompuan la....nak kasut tumit tinggi....
itu..alhamdulillah la kalau ayah ada rezeki lebih...
boleh la...beli kasut tumit tinggi...
kalau tak mak belikan jer kasut sekolah....beraya ngan kasut sekolah baru....
mak kata jimat....nanti kasut tu leh pakai g sekolah jugak...
save.....
yer la mana mampu nak penuhi semua impian anak2 seramai 9 org tu...
ayah hanya la seorang technician TNB sahaja....
so beli ala kadar jer la..ikut kemampuan....
tp alhamdulillah dulu...zaman dulu mana pandai memberontak pong...
mak beli pakai jer la....
tp kemeriahan raya tu masih terasa sampai la ni....
walaupun kami hanya beraya ngan kasut sekolah jer....
zaman la ni....
serba serbi mampu....baju raya berpasang2..
waima baju raya pong tak habis nak pakai...
tp aura n kemeriahan hari raya tu mcm kurang terasa...
hihiih...sampai sini lak mama ari ni.
okla back to the topic td...
second.... g Tawakal Hosp...
purpose is...follow up check up for our beluved Hakim...
Alhamdulillah....Hakim in well condition...menurut Paeditrician Dr. kanchana....
Partner dr. Sheila...Same clinic lor....Dr. Sheila on long leave...
So tak berpeluang nak jumpa la....hihiih
Dr. Kanchana advices...Hakim must take Seretide twice per day for the 6 months..
If nothing happens in that period..boleh la stop....
Malam td temp. hakim mcm warm sket...terus kasik ubat...
dia pong asik mintak air jer mlm td....
beberapa kali mama bangun buatkan susu...

Regarding my career matters last week...
mmm...not so good la..
eee tak suka ekceli mcm tu....
it happend on friday...
i'm on mc leave......
huhuu....
nak jadi citer Kak Ita EL jugak..same day...
n luckily Fadzli kat opis....boleh la calling2 him...
setelkan apa2 yg patut tu.....
tp benda dah lepaskan nak buat cam ner...
tp frust la jugak dlm hati ni....
sebab mengikut perkiraan mama sema dah setel...tp silap perkiraan plok...
tp boleh dimaafkan lagi kiranya....i'm a new staff....
im still on learning process....
tp harus diingat kesilapan begini tak harus diulang lagi utk masa akan datang..
learn thru an experience....insyaAllah....
posted by Mama Hakim @ 8:44 AM  

1 Comments:

At September 10, 2008 at 1:32 PM , Blogger ★Miko Tsuneyo★™ said...

  ur son has the same name as my brother amirul hakim too  

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home