" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Tuesday, November 13, 2007

Again.....my hakim n beluved ma..:)






Again..sesi berfoto di pagi hari.....(Tuesday 13 Nov 2007) ...tp ari ni budak kecik tu bad mood la...dia bangun awai...mama tgh mandi kol 6 lebih tu dia dah bangun...then..papa taruh dia dlm paly pen sementara mama make up2....dia intai2 la mama thru net play pen tu...cian dia..then dah boring nunggu agaknya....merengek2 jer dia dlm tu...mm..menangis manja jerk...sabo jer la anak mama ni..mengharapkan perhatian dr mama supaya diangkat keluo dr play pennya itew.....papa dtg baru diangkat..tp tak mo gak ngan papa...nak ngan mama jugak...memek2 jer mukanya...mkn honey pong puas pujuk la pg ni.....kena ajak tgk2 apa yg ada kat luar rumah tu...ckp2 dulu..baru nganga mulut nak honey....biasanya mkn honey senang jer...tgk sudu honey terus ternganga luas mulutnya....sabo la erkk..biasala....ari ni dia bad mood....arap2 ari ni duk ngan auntie zakiah okla tu....semalam autie ckp kat mama hakim dah pandai bangun sendiri..pegang2 kat meja kopi tu....ehehe...tak lama nanti leh jalan la anak mama tu.......muahs....cepat la jalan erk...nanti kita leh g taman ptg2...hakim leh main..n lari2 kat situ....ekke..:)
posted by Mama Hakim @ 9:26 AM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home