" You're my heart, You're my soul, You're my everything...PAPA N MAMA :) "
Hakim Birthday
Thursday, November 1, 2007

2 batang gigi susu.:)


ekekke....anak mama dah tumbuh gigi...2 batang kat bawah tu...tak sangka anak mama dah besar yerk...mcm kejap jerkk...n alhamdulillah sayang mama makin sihat....mcm2 kerenah anak mama la ni erk....bercombat sampai dapur...nak turun ke balkoni la.....riso mama...duk depan pintu toilet la..masuk blk kecik tmpat mama iron baju la...riso mama...bajunya kat lutut n dada tu selalu comot..yer la...dah ada tukang mop umah la ni....


anak mama pong skang ni mcm dah nak bercakap....kalau mama borak ngan papa dia selalu nyampuk....emmm...emm...bahasa dia la tuh.....:)


lagi satu anak mama la ni kurang bangun menyusu dah mlm...dulu semalam 3 botol kena bangun buatkan susunya..mlm td langsung tak bangun...mlm kelmarin pong tak bangun..:) lena tido kut.....penat bermain umah bb sitter...autie zakiah cakap hakim siang2 dah tak mo tido..main jer ngan kengkawan..so mlm dia tired la....:)

posted by Mama Hakim @ 10:43 AM  

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home